Monday, March 12, 2012

Dah dapat 3 Beradik


Lama dah beli
tapi tak sempat je nak ambil
online dari blog babyibu
sabtu lepas baru sempat nak pegi
sukanya tak terkata
harga murah berbaloi dari pasaran
set original

ini harga sebenar 1.5L, 2.5 DAN 3.5L = RM 460.00

SET 1.25L, 2.25L DAN 3.25L= RM410.00



tapi aku tak  beli dengan harga di atas

my new members.. VISION 3 beradik


 aku beli dengan sangat berbaloi hanya 1++ sahaja... huhuhu tak sabar nak guna..



lagi semangat nak memasak... tak rajin pun rajinkan jugak...:)




9 bebelan kawanku:

ch@ said...

buat puding triffle cantik tu. eh, ni boleh direct atas dapur kan?

@e_da said...

ha ah leh masak atas dapur terus cha... heheh

AdaM Hawa said...

bestnyaaaaaaaaa...

ajumohit said...

wahhh cayalah eda, kalau diguna sebaiknya memang berbaloi membelinya, nanti tunjuk hasil selepas mengguna ye hehehhee

noor said...

lps nih msk dgn pnh bgaya yehaaaaa....aku mmg suka pkai ni bila msk sng heheheh

Pink Lavender said...

wahhh...
jelesnyer!!!!
beli kat mana dgn harga 1++????
britau saya boleh???

Fieza79 said...

semangat memasak lepas ni..hehee

eima said...

aku org langkawi pun tak pakai periuk mahai cam ni ... hehehe

seyes bagus utk kesihatan ni ... tak keracunan metal la pas ni

eija_sweetmama said...

wah bestnye..

eija xde lagi kolesi Vision..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah