Saturday, March 10, 2012

Nak menangis ke senyum pagi ni?????

1 roll budak kecik ni kerjakan
aku kat dapur goreng cekodok
panggil-panggil senyap je
bila aku kedepan

masyaallah!!!



dari bilik sampai ke hall dia tarik... habis 1 roll baru dia berhenti......


dah habis tarik 1 roll berhenti tengok tv... bertuah tul la budak ni...bila mama tanya geleng kepala tak mengaku..... eeeeeeeeeeee geram je


sudahnya papa yang rollingkan  semula..

kemas dapur depan lak bersepah..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


5 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Hihi xpe mika dh sihat tu eda, lega auntie tgk hihi

umialya said...

adoiiii anak!!!

AdaM Hawa said...

nasib x terputus2.. leh rolling blk..

ch@ said...

ahahaha, bagus dia sambung buat kerja bila kembali sihat. auni, habiskan satu botol bedak yg besar tu, satu bilik bau wangi, lepas tu ajak mak dia mandi. haih! senyum je laaa.

eima said...

tu penah jd pengalaman aku ....sabo je la ...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah