Wednesday, May 9, 2012

Ubi Rebus!

Ubi rebus pagi hari!
Nyum nyummmmmm
terbangun lambat pun still sempat.. 
buang kulit terus rebus...
siap mandi n solat tengok dah empuk


Bawa g opis panas-panas...
dalam lif menusuk hidung dia punya bau
huh menyelerakan
janji dgn opismate dia bawak sambal tumis..
wallaaaaaaa terbaekkkk



so sarapan ala-ala kampung pagi ni... ditambah nasi goreng kampung opismatw bawak.. lawan ngan kopi O.. huh mengancam!



perut dah ketat... adoiii jangan ngantuk sudah!


10 bebelan kawanku:

mimie.. said...

huu sedapnyee...sekali sekala pekena mcamni best gak kan..

KhaiRin : anies said...

hntr la ke sini sket ;-)

Fieza79 said...

adoii..sedap nyaaa...pntang nmpk ubi kayu nk membedal je padahal kena pntang..sb nyusu kan firas...huhuu

Norzie hany said...

Salam kenal.
Sedapnya makan ubi rebus cicah sambal tumis.

Aju Mohit said...

Ya ampun!!! Siyes meleleh air liur tgk menu Ida ni, nak skeeettt

eima said...

sedapnye ubi ngan sambal ikan bilis

AdaM Hawa said...

sedapnya.. lagi² dengan cuaca yang sejuk.. perghhh..

Nad @ MamaZakwan said...

ya Allah!
makanan feveret ni kak!
sedapnye!

ch@ said...

nak jugak. nak cari ubi la mcm ni, tak tahan tengok. mkn dgn sambal bilis lada hiris boleh jugakan?

nur easy said...

pas rebus kalau digoreng garing pun sedap ni ;)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah