Tuesday, May 8, 2012

Kesan

Kesan entry PENANGAN KUALI tempohari..

huhu dah tak cantik tangan i.. huwaaa

ada kesan hitam

ada sikit gelembung air...

kat pic ni hari kedua kena.. harini kesannya lagi hitam warnanya...huhuhu

Mika : mama kape (kenapa)?

mama: akitttt kena kuali .. panas...

Mika: anasssss akit eh... usap-usap tangan mama....

Mama : tu arr anassss... adik jangan main kat dapur eh bahaya nanti macam mama... kena aakit....

Mika... usap tangan mama lagi... Shian mama.....

alahai pandainya anak aku.. sejak boleh cakap ni... adala teman berborak kalau papa dia takde.... kadang-kadang nak tengok tv pun tak tau apa citer asik dengar suara dia.. ehhehe



Tq azie bg petua kat akak bg ayat tu.. tapi akak lambat baca.. insya Allah pakai bio oil ni hilang la nanti kesannya walaupun amik masa lama.... huwaaaaaaaaaa parut sudah tanganku!




8 bebelan kawanku:

AdaM Hawa said...

kadang x pasan bile wat keje kat dapur.. dah terkena.. sakit.. baru terasa.. adehhh.. ari tu sy kene kat siku..

MRS. K said...

malam kelmarin kena kuah panas. cepat2 basuh tangan kat paip sampai sejuk. then baru letak colgate.. nasib takde pape

eima said...

tak pe parut berjasa pd anak ngan sang suami nk bg diorg makan besar pahala nye tu ...

pandai dah mika ek ....panggey mika adek eh ..

noor said...

alolo cutenyer mika...pasni blk tlg sapukan ubt kt mama okeh

noor said...

alolo cutenyer mika...pasni blk tlg sapukan ubt kt mama okeh

Zura said...

bile kena tue terus letak kicap atau ubat gigi...

ch@ said...

kita suka je parut kat tgn kak, ggengster sikit, hahaa.

FirZie83 said...

lenkali akak try ehh ayat tu...hihi..tapi kena cepat2 la pas terkena...insyaallah berkesan...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah