Tuesday, June 26, 2012

Asam Keladi mak

Duduk kampung memang heaven...
macam-macam mak masak..
nak layan kerenah anak...
dia tau apa saje anak suka...
masak dengan rela....



Teringat asam rebus batang keladi mak semalam... 

siap bawak bekal balik KL...
Perghhhhhhhhhhhhh memang mabeles.... sampai menghirup kuah.......
Tapi kalau duk ngan mak mau naik berkilo2 bahaya gak... 


air tangan mak... goreng telur je pun dah sedap kan..!



8 bebelan kawanku:

Saya Disini said...

sedpnye

*SiRibenMerah said...

untunglaaa ada mak.. hehehe...

sedap neh.. feberet iyra jugak...

Nad @ MamaZN said...

aduussss
sedapnye!!!!
saya dah lama tak mkn sedap2 (dr air tgn mak) ksian kan?
sbb nye asal balik kg, mak plak rehat
anak2 yg masak..uwaaa.!rindu!

Masya said...

tengok gambar pun dah tau sedap....

Noorizal Ramly said...

Salam,

untung la balik kampung ari tu yer. Nampak asam tu teringin pulak. Asam ni kalau pekat memang mabeles bila kena ngan nasi. Whoaho!!

Gieyana said...

haizzz! Darlink...ini mmg fevert nie..:-)

LYAfrina said...

dappp r..
air tangan mak mmg terbest

eima said...

tak de mak... MIL aku masak pun sedap ...sob sob

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah