Thursday, June 21, 2012

Dah lama tak buat!

 Dah lama rasa tak buat kek Choc Moist ni
Mak call pesan suh buat.. dia kata lama tak makan kek cchoc ko..
Hehhehe permintaan mak..
seharusnya anak tunaikan
sebab permintaan aku etrlalu banyak mak dah tunaikan
so this cake spesial to mak tok.. hihih
tak sabar nak jumpa mak esok.....


Start kul 9 mlm td
1 adunan dapat 2 bekas ni je..


 Haaa merekah-rekah plak kek aku ni



 terlebih rajin double boil choc untuk topping
mak lg suka yang takde topping
tp dah alang-alang rajin benda pun dah ada buat je la..




  

 Dan hasilnya.... panas-panas aku dah tabur choc rice.. tenggelam la plak.. ahha belasah je la..




Hasil yang agak comot...

 hahahha dah malam malas pun ya. time tu gak la mika nak main kat dapur.. hahah dia lak kena salahkan... takla sebenarnya cara aku letak choc tu yg tak betull... hantam saje la labu janji sodap nak di ngap... hihihihi akan di perbaiki lain kali....

7 bebelan kawanku:

eima said...

kukus ke bakar ni ... ari tu dah balik kg amik mixer ... nk try la uat ... nk resepi ..... hihihi

Saya Disini said...

wah,,sedapnye.nak3

♥cikmOt♥ said...

adehh...lapar plak nengok kek ni...
ada lagi dak...sobs....

Siti Shuhadah said...

boleh bagi resepi..sedap nampak..nak buat gak !!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

memang rajin..kita tak pernah buat pun..resepi dah nak hancur...

Nens Collection said...

sedappnyer kak..terliur sy..sama meleleh ngn coklat toping tu..

dh la sy penggemar tegar coklat..;)

Amiizaa2001 said...

yummmyyyy:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah