Wednesday, June 6, 2012

hadiah Birthday dr BFF

 Last week dpt parcel...
gembira rasa hati...
rupanya hadiah birthday aku...
dan hadiah pengomen setia ...
hukhukhukkk
terharu mokcik ni dah tua2 pun dpt hadiah dr sahabat




pengirimnya tak bukan dari Cha Ummi Auni & ADli
TQ so much lalink.. semoga murah rezki cha sekeluarga


 Di dalamnya elok rapi je bungkusannya... 
secantik tulisan dan pengirimnya...





nak tau apa di dalamnya...???
 Macam-macam ada.. sebuah buku 40 nan indah, sebuah novel .. FM coklat yg sgt CUTE!! dan kad ucapan yang kreatif sebab dia buat sendiri.. bukan kad beli2 ya.. hihihi (cha mmg rajin buat quiling)


kad yg kreatif dan coklat yg rasa nak ngap je..... comel sgt!


Tq sangat-sangat kat cha... luv u mgy Fren .. muahhhh muah!!!!!

5 bebelan kawanku:

Aleeya (Yaya) said...

FM coklat tu comel laaa...mcm real!

ch@ said...

sama-sama lalink ;) lmbt btl. lmbt bkn minggu tapi bln. hahaaa. konon nak surprise, tak jd la. thn dpn pulakla. tapi kad sampai dulu kan. smua warna hijau, ur fav colour too. hahaa.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Wah hadiah yg besh & sgt berguna..
itula kan cha mmg kreatif & seorang sahabat yg sgt baik..

Cokelat tu mmg cute n nmpk real kan,
sama la eija pun dpt cokelat dr cha..Zaquan siap nk makan masa mula2 dapat..heheh...

Nur-nba said...

Wah banyaknya dapat hadiah.. SO sweet...!! :)

AdaM Hawa said...

wah!! sonoknya.. dapat hadiah..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah