Wednesday, June 6, 2012

Menu Orang Sakit!

 Nama je menu orang sakit...
Tapi aku tak la sakit pun...
sakit MALAS je... hihihi

malam haritu terasa nak makan bubur..
dulu mak selalu masak bubur time aku demam
tapi tak demam pun leh makan gak bubur kan... hihih


meh tengok lauk sakit kita...


 

 Bubur nasi.. aku tak suka cair... nasi biar hancur betul tapi pekat...


di Makan bersama...
.
.
.
.
.
.
.


 
Telur dadar dan ikan bilis goreng.. dan.
.
.

..



main menunya ialah : lobak masin di goreng bersama lada dan bawang berserta air asam jawa... phewwwwwww...... sedap masam masam masin gitu.............






 Di gabungkan dalam 1 mangkuk... nyum nyum................ orang tak sakit memang la selera je makan.. cuba kalau sakit.. semua rasa tawar kan...



Hargaila nikmat sihat sebelum sakit....  :)

6 bebelan kawanku:

eima said...

aku pun suka mkn gitu tp ikan masin lagi besh

Salina@IbuAqil said...

Uishhhhhh!!
Inipun dah ckup selera dah..
Sesekali menu camni pun jalan gak..
:D

Mrs.Ira said...

Nyum3x. .

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

best ape menu gitu..
kalo pi kg baru mmg itu yg diorder,
restoren johan tu nasi bubur mcm2 ada!
yummeh!!!

*SiRibenMerah said...

sedapnya... ayang pon demam panas smp kena drip.. tuh la.. musim agaknya...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

bila dah digabungkan semua bhn mmg sgt menyelerakan,

kalau malas eija pun mmg suka masak ikan bilis +bawang goreng+cili api pun dh sedap sampai menjilat jari..hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah