Thursday, July 26, 2012

BUBUR Lambuk!

Bukan bubur lambuk Kampung Baru
Tapi bubur lambuk Wangsa Maju

sangat sedap...

Semalam hubby solat asar kat masjid tu
Diorang tengah agihkan bubur lambuk..

kebetulan aku tgh on call ngan hubby
Then hubby kata dah abisla tuk aritu..

ada kawan dia terdengar
dan dia bagi sebungkus kat hubby

wah rezki baby n mama...
dapat gak rasa...

memang mabelesss.. siap ada daging di dalamnya....


boleh tak siap request lg kat hubby arini nak lagi.. hahahah
dia jawab tengok la petang ni asar kat mana.. kalau ada rezki adala.. bukan mengidam sgt saje je .. hihi


4 bebelan kawanku:

eima said...

bubur lambuk MIL den buat lagi sedap ... di hati den MIL nye bubur lambuk d best ..hihi

bubur lambuk pantai timur... hmmmm tp yg belah sini pun sedap gak rasa cam sup2 gitu ..ai like ..hihi

Lady Rina said...

nampak sedap..suami sy suke bubur ni..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Sedapnye bubur lambuk,

x sabar pulak nak mkn bubur lambuk kg baru, tp x tau bila, dkt opis kami ni mmg setiap ramadhan akan dpt sekali bubur lambuk kg baru..:)

Nur-nba said...

Belum dapat merasa lagi.. Nanti mungkin nak cari waktu balik kg minggu ni.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah