Thursday, July 12, 2012

Si Tepung Gomak ku!!

 Pening tak pening layan je la budak ni...
bila anak bujang pun dah pandai bermake up...

jom zassss


 
 Tuang sendiri... dah pandai putar pembuka bedak tu.. so takleh kata apa la....




Haaa tepek la berapa banyak nak... tepek setempat je lak tu.. abis masuk ke mata semua...





  


 tuang lagi.....


 Gosok2 kat tangan plak...



 Tengok cermin... mesti rasa dah PALING HENSEM la tu....

 suh amik gambo pandai lak berdiri tegak... nyummmm dia kata.. perasan dah lawo sgt la tu....


 menyengih je muka dah putih....



hape-hape la mika ni.... dah macam tepung gomak....dah la malam -malam buat keje ni.. dah macam HANTU KUM KUM..... pandai takutkan mama.....



Kalau macam ni gaya sebotol sehari pun boleh habis... adoiii!!!!!!!!!!!

6 bebelan kawanku:

Saya Disini said...

abih la sebotol dia kerjakan

SSulieana said...

budak2 mmg suka main bedak kan...hihi comel

Noorizal Ramly said...

Assalam,

Haha, habis le bedak.

Ni kena tengok, memula tepek muka, nanti silap-silap habis tuang kat rumah kunun nak bagi bilik wangi (sebab kecik2 penah buat). Haha

AzuraFazil DIN said...

heheh cute..
leh geng dgn abg akil yee.. kalau dpt kt dia.. mmg licin 1 btl

Ardini Humaira said...

tu belum masuk tumpahkan atas lantai pastu main luncur2 hehe

Nad @ MamaZN said...

mika, kalah kak limah cenggini, hihi ^_^

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah