Monday, September 17, 2012

Kuih ketayap

 Dah lama tak buat entry..
Tetiba entry masak-masak lak kan
haha janji hadooo

Semalam petang punya keje..
weekend my parent datang
dah pesan kat mak siap -siap suh buatkan inti kelapa.. 
sebab kat kampung senang cari kelapa muda nak buat inti... hih ngelat kan...

 1st time try.. padahal senang je benda ni... aku google je resepi....



 guna pan ni takyah letak minyak pun.. baik gak tuk kesihatan.. ehheh


 dah jadi lempeng .. letak inti dan gulung


Tadaaaa dah siap...... senang je rupanya.. selama ni malas nak mencuba...

 minum petang semalam bersama milo...


sape nak try sila la google resepi yek.. hihi



4 bebelan kawanku:

Nens Collection said...

ala..nk resepi..mls nk google..hehe..
tp kene google jgak..sbb baru beli pan 26cm smlam..kang x guna kene nganjing ngn suami lak..hehe

eima said...

tak minat sgt ...sbb aku tak suka kuih manis2

noor said...

preggy mummy yg sgt2 rajin

Zura said...

resepi senang tp nk buatnye yg malas tue..xsuke kuih jenis ade inti kelapa...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah