Tuesday, October 2, 2012

2x sehari Isteri perlu Minta Maaf

pesanan untuk kita sebagai ISTERI...




penerangan dari gambo di atas

Suami nak Pegi keje...

Bila bangun pagi Suami nak pegi keje, maka pegang tangan suami cium dan minta maaf kerana mungkin juga suami kita pegi keje buat kali yang terakhir dalam hidupnya



Sebelum nak tido

Bila nak tido pun boleh mintak maaf, kadang suami mati dalam tido atau isteri yang mati dulu dalam tido.. (bangun pagi tengok dah keras)



Huhuuuu betul juga kan apa yang di kata tu.. Ya Allah panjangkan umur kami sekeluarga agar sempat memohon ampun dan taubat...

4 bebelan kawanku:

Nens Collection said...

dh lama x buat yg no 2 tu..wajib praktikk ni..;)

Qaseh Suhaida said...

terima kasih kerana ingatkan...hu huu

selalu salam n cium suami ms pergi keje je.masa tido xde pulak huuu

aimaniman said...

yupp.. saling memaafkan tu lebih bagus.. daripada berdendam dan sakit hati jee kan..

LYAfrina said...

huhu..btul tu. ye la hidup lakibini msti ada sikit2 bgaduh manja kan..tpi tkutnyer kalo bkesan d hati suami...

tq for sharing....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah