Monday, October 8, 2012

Sayang-sayangku sakit....

Baru je kami happy sekeluarga kelmarin
Start semalam  mereka berdua demam...

memula papa yang batuk sakit kepala
pastu jangkit kat anakandaku


petang semalam g klinik check  kedua beranak ni
hubby risau kalau dia ada darah tinggi
coz selalu dia sakit kepala
tapi alhamdulillah tekanan darah dia ok

Dua-dua muka layu....
Sejak sakit melekat lak ngan bantal ni..sebelum ni takde pun bantal busuk pun....




Flat habisssss... memang tkde tenaga dah meronta macam selalu... kali ni amik neb pun sampai  tertido-tido..


Selalunya juga taknak dia pakai towel kat kepala tu.... kali ni otoman abis bateri sungguh...diam aje mama letak apapun..sakit sangat gayanya kali ni...


Bila batuk mesti muntah...abis segala isi perut .... cian anak mama... today mama EL.... tak sanggup nak tinggal tengok dia macam ni... moga kedua sayang-sayangku cepat sembuh...susah hati mama...rumah pun sunyi mereka berdua asik tido.... huhuhuhu

6 bebelan kawanku:

Nens Collection said...

alahaii..siannyer..semoga cepat sembuh..abc kt bawah tu sgt menyelerakabn!

AdaM Hawa said...

moga cepat sembuh ya mika!

Ibu Lala said...

Aloh ciannye. otomen demam ye. kena mintak tolong otomen lain kasi power sikit..

moga mereka cepat sembuh.

eima said...

mika slalu amik nab die ade asthma ke .... tak pe kecik dah slalu sakit nanti besar bdn dah imun ....

semoga cepat sembuh ..kesian klu budak slalu muntah2 ...lemah bdn

Aju Mohit said...

alahai siannya dua beranak ni, moga mika segera sembuh

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Ciannye heroes bila sakit..moga kedua2nya cepat sembuh..amin

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah