Wednesday, November 7, 2012

day 7... my princess

Perkara sunat hari ke 7 selepas kelahiran
Menamakan nama anak

presenting my baby's name



Cahaya keberkatan / kebajikan



Baby deena pagi tadi sebelum ke hospital check up


Abg danish dari dalam perut lagi bagi nama baby deena
usap perut mama dia akan cakap ni baby deena...
papa n mama pun suka nama tu
maka kami cari gabungan yang sesuai untuk baby
dan akhirnya nama tu la kami pilih


Now i'm mommy of 2 D's Kids
2 of little D in my life DANISH & DEENA!!!... :)
TQ ALLAH... ALHAMDULILLAH...

12 bebelan kawanku:

Nad @ MamaZN said...

Alhamdulillah...
Tahniah kak
Sedap namanya...

✿MisS NadRAH♥ said...

comelnya nama baby..baby deena=)

Aleeya Atinza Saaid said...

ewah nama baby dia..sedap n maksud yg baik...ida pantang kt mana?

♥cikmOt♥ said...

owh airis...nama anak kita ejaan iris jek...

nama penuh abang dia apa ek???tak pernah tau pung

Zura said...

tahniah... :)

shark said...

kretip sungguh nama :)
tahniah..
salam kenal :)

eima said...

ko gembira aku tumpang gembira dear ....

cantek nama ....comey betui

Amiizaa2001 said...

congrats:)
happynya dengar aeda dah selamat melahirkan...sepasang:)

alhamdullilah:)

ch@ said...

hik-hik-hik, baby deena.
nama yg sungguh comel mcm org nya.

mamalieyna said...

cantik nama tu..sedap panggil nama dia.. suka2x.. haish ngidam betul nk anak gegirl, nama best2x..hehe~

Ibu Lala said...

sedap nama tu...

adianiez AIDA said...

manis nyer nama :-)
selamat berpantang ye...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah