Friday, February 15, 2013

Gong Xi Fa Cai anak-anakku...

 Dah nak abis raya la mama...
takpela baru nak update.. 
anak-anak serba merah masa CNY
Dari kampung nak balik ke KL

Gelagat 2 beradik.

 Memula dua-dua steady..
baru lepas mandi



 Tangan dah mula pegi kat abang...






 Hahahaaa abang kena tumbuk.. camana ni abang.. adik makin bam bam.. abang makin kudut.. susah sangat nak makan.. tengok kan adik dah tumbuk abang...


 tapi abang pandai sayang adik.. walaupun kadang-kadang abang buat adik...





 Ayokkk abang buat muka geram.. siapla adik..











Nyawa mama kamu berdua..
sayang ketat-ketat muahhhhhhhhhhhh


* Ya Allah kau lindungila anak-anakku jauhkan la mereka dari malapetaka dan bencana... aminnn

6 bebelan kawanku:

fazilzura said...

weols akan bermerah day ahad ni .. g umah big bos ado tarian singe

abg sakan gomol adik nye yg bambam tu yew... bby kan bau wangi

Ibu Lala said...

Merah sangat la mak ngahhh

Nad MamaZN said...

Deena bambam!!
Mana leher? Hehehehe

SSulieana said...

ala2...homeiii sangatttt!!!geram la acik!

♥cikmOt♥ said...

aler...comelnya si adik tu...

ch@ said...

ye ye je abg danish tu. aunty cha nak ambil adik la, boleh tak danish? hahaa...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah