Wednesday, February 20, 2013

Oppa gagnam style

Lagu lagu rancak memang budak budak minat
Tak tau camana mika leh suka lagu ni
Walhal mama dgn papa tak pernah pun layan lagu ni
Aku lagila tak pernah tengok video fullnya
Bila mika sebot "ooo oooo opa anam atai"  aku tak paham.... Bila dia tunjuk youtube oppa gagnam stule baru ku faham... Rupanya sebutan pelat dia " oppa anam atai."

Menari toksah kata la memang dia tiru... Tunjuk gambar mamat korea tu pun dia kenal...
Pengaruh tv dan media eletronik sangat berkesan pada anak anak sekarang... Kena pantau selalu nampaknya...

Mama tetjpa kasut ni
.. Ada oppa anam atai..

Hadiah kat abang. ..
Suka sangat dia...

"mama belikan anam atai utk abang...Macih mama"katanya... Sejuk rasa hati.....

4 bebelan kawanku:

Nad MamaZN said...

Fenomena btul
Hehe

*azni* said...

sama la,anak sy pun camtu gak..padahal kite tak ajar pun..mmg kuat betul pengaruh media..huhu..

fazilzura said...

heheh cute jew...

Ibu Lala said...

Hamboi... Kasut oppa gangnam pun ada. Kuat betul
Penangan psy nih..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah