Thursday, January 12, 2012

Rumah WARDINA kena ROMPAK!!!


bangun pagi On lappy..
Terkejut baca status twitter Wardina
kesian dia..
rumah kena masuk perompak..
3 perompak warga indonesia siap bawa parang..
katanya 5 biji laptop dilarikan
Suaminya dipukul...anak-anak agak trauma...







Nasib baikdina ngan anak-anak tak diapa-apakan
semoga Dina  tabah dengan ujian ini...


huhu takut gak kalau kita ditempat dia kan..huhu
ya Allah kau lindungila keluargaku dari segala Musibah...aminn


6 bebelan kawanku:

ajumohit said...

ya allah, sekrg ni mcm2 kejadian rompakan berlaku kan eda, harap2 dapat dibendung kemasukan org2 asing ke negara ni, nauuzubillah...

yusrina said...

Takutnya... Kesian wardina & family...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

terkejut dengan pagi tadi..

*SiRibenMerah said...

ngeri.. takutnyaaaaaaaa~

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

ramai yg update ttg rumah wardina kena rompak..

mmg ngeri kalau pk kan perompak ni, ganas2..

eija dulu pun pernah ada pengalaman rumah dimasuki perompak smpai mak ayah eija kena ikat tgn depan kami sume, sib baik masa tu kami sume kecik lg, tp mmg trauma la jgk..nak tido malam rasa takut jerk rumah kena pecah masuk lg..

Nur-nba said...

Kesian dengan musibah yang menimpa Wardina.. Moga beliau dan ahli keluarganya sabar dengan musibah yang menimpa mereka.

Mudah-mudahan kita semua dijauhkan daripada menerima ujian seumpama ini.

p/s : Eeda, thanks a lot for the gift. FM Foto tu Nur dah selamat terima petang tadi.. Ini entrinya :

http://cetusanrasa-nba.blogspot.com/2012/01/hadiah-giveaway-fm-foto-free-dah-pun.html

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah